Troværdig kommunikation, PR og salg inkluderer alle 3 sider.
Torsdag 26. Nov. 2020 • Uge 48

Mødebooking

Succes med firmaets mødebooking

Du beder om en time, hvad giver du til gengæld?

Af Ambjørn Happy19. januar 2020.

Mødebooking er en form for telefonsalg, men du sælger ikke dit produkt, du laver en byttehandel med det emne du giver et kald. Du skal sælge dig selv. Nogen skal synes det er interessant at bruge en vigtig time i deres liv på at være sammen med dig. Hvad har du at tilbyde? Hvad vil du bytte med?


© Fotografen.dk

Tid er den mest kostbare ressource vi har. Der er penge nok i verden, og du kan tjene alle dem du vil, men tiden er begrænset. Du kan ikke købe dig til mere af den.

Spild ikke tiden

Hvis du spilder en time af dit liv i dag, så mangler du den time i den anden ende af livet. Der er kun et vist antal timer i livet, og du vil ærgre dig over at dø en time for tidligt fordi du holdt møde med en fyr der spildte din tid.

Succes med firmaets mødebooking handler om at forstå tiden. Du ringer til et firma og beder om en time af personens tid. Hvorfor skulle nogen sige ja til at give dig en time?

Måske er du en professionel mødebooker som har nemt ved at snakke med folk over telefonen. Den behagelige mødekonsulent kan arrangere møder bare fordi hun er sød eller han er rar. Der kan være mange møder i flirt og fantasier hvis du booker møder til andre sælgere, men det er ikke møder du vil booke til dig selv. Du vil have møder som kan give dig en seriøst salg som alle får en gevinst ud af.

Giv noget konkret i bytte for en time

Bedre end møder booket med flirt, er møder booket efter salgsmodellen. Du skal have noget konkret at tilbyde dit emne. Noget der er lige så godt som en hel time i livet.

Det kan være
• Et tilbud
• En nyhed
• Viden
• Social oplevelse.

Sådan får firmaet succes: Kom med noget som på en time er interessant og attraktivt.


Ambjørn Happy Mødebooking på Linkedin



Troværdig kommunikation

Strategisk rådgivning for danske virksomheder, taktisk planlægning, praktisk udførelse af kommunikationsopgaver når det gælder tekst, billed og lyd, samt plot til reklamefilm.

Strategi

Analyse, research, erfaring, vision, beskrivelse af målområdet.

Taktik

Udvælgelse af kanaler til kommunikationen.

Praktisk udførelse

Pressekontakt, online tekst og foto, videonyhed, onlinetekst, salg, workshop, events, film, nyhedsbrev, kundepleje, kampagne.

Værktøj til kommunikation

Journalistik, foto, video, speak, plot, idé.

PR, salg og mødebooking
Mødebooking Århus
Mødekonsulent Århus
Salg Århus
Journalistik Århus
Ledelse Århus
Debat Århus
Videomøder
Skypemøder

Ambjørn Happy
fotograf & journalist, djh
8000 Århus
Tlf.: (+45) 26 13 41 11
Tlf. tid: 9-21 på hverdage
- Læg en besked hvis jeg er optaget og få et kald retur.
Email: [email protected]


Troværdig kommunikation PR, salg og ledelse


© Troværdig.dk, 2020

0